Математики — не «сухарі». Поєднуємо корисне з приємним

06 листопада 2019 року вчителі математики школи організували та провели виїзний семінар з теми «Особливості реалізації компетентнісного підходу в навчанні математики крізь призму наскрізних змістових ліній ключових компетентностей у контексті положень Нової української школи».

У ході семінару його учасники опрацювали як теоретичні, так і практичні аспекти організації освітнього процесу з математики. Так, у теоретичній частині заходу Мучарова Л.І. окреслила методичні орієнтири з питання «Наскрізні змістові лінії як засіб модернізації освітнього процесу з математики та чинник формування компетентностей учнів», а Романенко Л.В. підготувала інформаційно-методичний дайджест  «Навчальні ресурси й відкриті електронні джерела для реалізації наскрізних змістових ліній на уроках математики».

Практична частина — «Формування ключових компетентностей, інтеграція та реалізація наскрізних ліній у процес навчання математики». Учасники семінару попрацювали зі старовинною східною головоломкою «Танграм» та створили артбук однієї теми «Математика в НУШ: як поєднати традицію з новими стратегіями компетентнісного навчання».

Під час математичного променаду садибою й парком у Шарівці вчителі математики міста ознайомилися з легендами й таємницями старовинного замку барона Л. Кеніга, відвідали музей, помилувалися знаменитою алеєю з чотирьох рядів лип із вертикальними гілками, а також багатовіковими дубами, найстарішому з яких 600 років.

Крім того, з учасниками заходу презентаційний меседж з теми «Блог учителя математики: мода чи необхідність?» організувала Мучарова Л.І.

Рефлексивне коло педагогічних думок за темою семінару сприяло виробленню конкретних рекомендацій, які допоможуть учителям забезпечити модернізацію освітнього процесу з математики крізь призму наскрізних змістових ліній ключових компетентностей.

Учасники семінару високо оцінили рівень його проведення і висловили свою вдячність та найщиріші  побажання організаторам заходу.