Результати моніторингу якості освіти

Моніторинг результатів навчання по закладу (2023-2024 н.р.)

Моніторинг результатів навчання  по класам (2023-2024 н.р.)

Моніторинг результатів навчання здобувачів освіти початкової школи за 2023-2024 н.р.

Моніторинг «Формування військово — патріотичної компетентності як важливої складової розвитку громадянських рис особистості сучасної дитини»

Моніторинг ефективності виконання Плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) 2023/2024.

Моніторинг результатів навчання по класам (2023/2024 н.р. І семестр)

Моніторинг результатів навчання по класам (2022 – 2023 н.р.)

Середній бал по предметам (2022 – 2023 н.р.)

Моніторингове дослідження якості організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану (січень 2023 – травень 2023): охоплення учнів навчанням під час синхронних занять у Teams; вивчення думки учасників освітнього процесу (анкетування учнівучителівбатьків)

 Моніторингове дослідження адаптаційних процесів при переході
учнів з початкової школи в основну, з основної в старшу у 2022 – 2023 н.р.

Середній бал по предметам (2022 – 2023 н.р. І семестр)

Моніторинг результатів навчання по класам (2022 – 2023 н.р. І семестр)

Моніторинг результатів навчання по класам   (2021 – 2022 н.р.)

Середній бал по предметам  (2021 – 2022 н.р.)

Моніторинг формування в учнів предметних та ключових компетентностей у процесі викладання математики (листопад 2021 – квітень 2022): аналіз результатів навчання учнів; вивчення думки учасників освітнього процесу щодо якості математичної освіти в закладі (анкетування учнів, батьків)

Моніторинг  розвитку творчого мислення та формування ключових компетентностей з історії України (2021-2022 н.р.)

Моніторингове дослідження якості організації дистанційного навчання (листопад 2021 – січень 2022): охоплення учнів навчанням під час синхронних занять в Teams; вивчення думки учасників освітнього процесу щодо недоліків і труднощів дистанційного навчання (анкетування учнів, учителів, батьків)

Моніторингове дослідження адаптаційних процесів при переході  учнів з початкової школи в основну, з основної в старшу  у 2021 – 2022 н.р.

Моніторинг результатів навчання по класам  (2021 – 2022)

Середній бал по предметам (2021 – 2022)