Тема: Права дитини в мирний час і під час війни
Тип уроку: інтегрований ( дистанційна форма)
Мета уроку:
Ознайомити учнів з основними правами дитини в мирний час та в умовах війни;
Розвивати інформаційну та цифрову грамотність;
Навчити учнів створювати Опитувальник (Google Форми), Google презентації, слайди для поширення соціально важливої інформації;
Сприяти формуванню емпатії та соціальної відповідальності.
Обладнання та платформи:
Microsoft Teams
Презентація (Google Slides);
Canva / Google Slides для учнів;
Padlet для обговорення;
PDF-інструкція з посиланнями.
Хід уроку
- Організаційний момент (5 хв)
Привітання, перевірка підключення.
Ознайомлення з темою: демонстрація теми та мети уроку.
Мотивація: “Діти мають право знати свої права і захищати їх.”
- Актуалізація знань (5 хв)
Онлайн-опитування ( Google Form): що ви знаєте про права дитини?
Обговорення результатів в чаті або голосом.
- Теоретичний блок (10 хв)
Демонстрація презентації, опрацювання посібника «Права дитини в мирний час та впродовж війни»:
Що таке права дитини?
Основні права у мирний час
Що порушується під час війни?
Що каже Конвенція ООН?
- Вправа: “Права на екран!” (5 хв)
Учні обирають одне право, яке вони вважають важливим, та пишуть у Padlet.
- Практична частина (15 хв)
Завдання: створити слайд в спільній презентації на тему: «Права дитини в мирний час та впродовж війни» на платформі Google Slides
Порядок:
Обери 1-2 права, напиши коротке гасло або пояснення. Додай зображення.
Збережи / поділись посиланням у чаті.
- Презентація результатів (3-5 хв)
Учні добровільно демонструють роботи (2-3 приклади).
Коротке обговорення
- Рефлексія (2 хв)
Онлайн-опитування: Що запам’яталося найбільше? Яке право доторкнулось серця?
- Домашнє завдання:
Створити презентацію на тему: “Я і права дитини”